Articolele noastre
Blogul Digital Data Capital
In ultimii ani, pe baza unei piete de afaceri concurentiale si dinamice, gestionarea relatiei cu clientii a devenit tot mai complexa. In acest context, analiza...
Mai inainte, am acoperit bazele a ceea ce inseamna un marketing funnel, precum si tipurile de marketing funnels. Acum e timpul sa intram in partea...
Unul dintre pioni fundamentali ai succesului in business este reprezentat de retentia clienti. Intr-o piata competitiva, este mai scumpa achizitia de clienti comarand cu costurile...
E important sa obtii review-uri pentru app-ul tau, pentru ca asa atragi si mai multi utilizatori. Review-urile reprezinta unul din principalii factori care influenteaza conversia...
E-mailul este unul dintre cele mai populare canale de comunicare ale business-urilor cu clientii, fiind un pilon important in construirea strategiei CRM. Popularitatea acestui canal...
Procesul de targetare e ceva mai complex decat pare la prima vedere. Dacă ai facut cel putin o campanie de marketing pana acum, poti spune...
Probabil ai auzit de funnel-uri până acum, însă nu te-a lămurit nimeni despre ce e vorba. Ei bine, dacă vrei un răspuns scurt, „funnel”...
Customer Lifetime Value (CLV) reprezintă valoarea pe care un client o aduce unei companii pe durata întregii relații cu aceasta. CLV este o măsură cheie...
Într-o economie din ce în ce mai competitivă, cu opțiuni nenumărate pentru clienți, construirea loialității pe termen lung este esențială pentru succesul afacerii. Recurența clienților,...
În ultimii ani, companiile au început să utilizeze din ce în ce mai mult metrici precum Net Promoter Score (NPS) pentru a evalua loialitatea clienților...