Articolele noastre
Blogul Digital Data Capital
Dacă ne urmărești blogul de ceva vreme, probabil că ai trecut deja prin articolele precedente în care povesteam despre funnel-uri de marketing. Așa cum...
Capacitatea de a oferi experiențe personalizate utilizatorilor reprezintă un avantaj competitiv semnificativ pentru organizații. Personalizarea interacțiunilor nu doar că îmbunătățește experiența utilizatorului, dar poate și...
Marketing-ul modern se bazează pe o înțelegere profundă a dorințelor publicului țintă, precum și a triggerelor psihologice eficiente pentru a-i convinge să cumpere ce vinzi....
Inteligența artificială (AI) a devenit un instrument esențial în marketingul digital. AI-ul și-a găsit locul în toate aspectele marketingului. Așadar, ne-am gândit să grupăm...
Dacă top of funnel este momentul în care un lead face cunoștință cu brand-ul tău, iar middle of funnel este momentul când acel lead devine...
Ai adunat lead-uri. Ce faci mai departe? Săptămâna trecută am publicat un articol despre generarea de lead-uri. Acela este un pas din top...
Strângerea lead-urilor e mai ușoară când ai o pagină optimizată pentru asta. Generarea de lead-uri este 50% artă și 50% știință. Totul este tehnic dar...
Uneori cel mai simplu mod de a dobândi notorietate se află chiar sub nasul tău. Te-ai trezit vreodată că umblai pe Facebook sau YouTube și...
Ai nevoie de promovare pentru brand-ul tău și nu știi de unde să începi? Avem 15 idei ușor de implementat pentru tine. Începători, intermediari și...
Află cum poți să-ți îmbunătățești campaniile prin tracking-ul obiectivelor-cheie 👇 Pentru a avea succes în promovarea online și offline, trebuie să ții cont...